·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Kasım 2019 18:29 Yazarın kurguladığı öyküde önsözde her ne kadar stalin yönetimine eleştirel yazıldığı söylense de bence daha fazlasına yazılmış gibi.Çok uzaklara gitmemek lazım yakınlarımızda da bu çiftlik yönetimine benzer haller göreceğimiz yerler var tabi ki.Bence herkesin okuyabileceği ve keyif alacağı,akıcı ve sade bir dille yazılmış, çok uzun olmayıp okuyucuyu yormayan,ülke yönetimlerinde işin iç yüz görüntüsünü mizahla eleştirip insanlara göstermiş çok güzel bir kitap.İyi okumalar...