·268 syf.····Okunma: 19 Aralık 2015 14:14 Bu Sabahattin Ali'nin okuduğum 3. Kitabı. Hepsi birbirinden harika. Bu kitapta beni çok sarstı. Yıllar önce yazılmış ama şimdiye hitap edebiliyor. Karakterler çok tanıdık geliyor. Okunması gereken bir kitap bence