·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Kasım 2019 23:49 biraz anatomiye ilginiz varsa eğlenerek öğrenebileceğiniz, düşündüren bir kitap, severek okudum. yazarın hep yanındaymışım, yazar ile arkadaşmışım gibi bir samimi bir anlatım, ben beğendim, tavsiye ederim