·216 syf.····Okunma: 25 Kasım 2019 19:02 Sabri Mahir’in hayatından esinlenerek yazılmış. Oldukça güzel kaleme alınmış, gayet akıcı ve sürükleyiciydi. Kitabı okumanızı tavsiye ederim sonuçta bir ilk roman, her zaman bir şansı hak eder. Olumsuz eleştrimse; Çok fazla devrik cümle kullanılmasının rahatsız edici boyutta olması. Puanlamada ise 8 puan verdim ancak ikinci kıyamette puanın artacağını düşünüyorum, çünkü bu roman aynı bir dizinin son bölümü gibi bitti, ikinci kıyamette ise bir final yapılacaktır ve bu romanı daha anlamlı kılacaktır.