·544 syf.····Okunma: 16 Ocak 2017 08:50 Wattpad kitaplarını ilk çıktıkları zaman çok sevmiştim deli gibi okurdum , alırdım ki hala okumadığım bir sürü kitapları vardır . Bu kitabı öneri üstüne okumuştum ve beğenmiştim . Ama bazı yerleri aşırı abartılmış ve aşırı hayal ürünü doluydu ki sayfa atlatarak okumak istedim bir an , ki hiç huyum değildir .Sonunda çıkan problemler aslında günümüzün sorunlarını anlatıyor yani güzel bir üslupla anlatılsaydı bence daha güzel olabilirdi . Sadece aşırı tekrara düşen ve tasvirlerini pek beğenmediğim bir kitaptı .