9/10
·448 syf.··
2019 17. kitabı
1. Serisinden sonra hemen alıp beğendiğim bir seriydi .Ada ' nın yanmasıyla sorunlardan kurtulduklarını sanmıştım ama değilmiş . Kahramanların kendi aralarında ki ilişkileri , arkadaşlıklarını yine çok beğendim . Baş karakterlerin buluşması beni etkiledi . Yine elimden düşürmeden okudum bitirdim Özellikle Yks ' ye hazırlanırken okuyordum çok iyi oluyordu çünkü olay örgüsü sürekli insanı dinç tuttuğu için etkin bir okuyucu oluyordum .
Ada YanıyorLynne Matson · Yabancı Yayınları · 20161,329 okunma
·
10 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.