Çok fazla beğenmedim, ama idare edebilir. En azından serisinin 1 ve 2. kitabından daha gerçekçi ve kaynakçalı olmuş, okuyacaksanız okuyabilirsiniz ama tarihe çok meraklıysanız bunu okumak yerine değerli Profesörlerimiz'in (Halil İnalcık, İlber Ortaylı vb.) kitaplarını okuyun, en azından daha çok gerçeği yansıtıyor.