Okumak için çok geç kaldığım bir kitap.Ortaokul veya lisenin ilk yıllarında okunmalıymış.
Hikayesi ve anlatımıyla sürükleyici.Dönemin yaşantısına ışık tututuyor.Ancak biri bir hikaye anlatır da sonu gelemez bir türlü, insanı sıkar ya..Sanırım bu serinin diğer üç cildini okumaya katlanamayacağım.