Puan vermedi·196 syf.··Beğendi
· Aynı denizde, aynı çevre koşullarında yaşayan köpek balıklarının kötü, yunusların iyi olmasını neyle açıklayabilirdik ? Aslında köpek balığı neye göre kötü, yunus neye göre iyiydi ? Belki de iyilik ve kötülük diye bir şey yoktu....