Kitabı ilk okumaya başladığımda "Deniz " ve "Nehir" karakterinin ilk başta kaza geçirdiği denizin öldüğünü okuyunca kitap sanki başlamadan bitmiş gibiydi Denizin ölümüne kadar kitap çok sıkıcıydı.. Ve aralarda iyi şeyler anlatıp aralarda Deniz ve Nehirin hastanedeki hali anlatılmış hoş olmamış açıkçası. Organ nakli konusuna değinmesi kitabı biraz daha güzelleştirmiş mutlu sonla bitmesine de sevindim ayrıca kısaca başlangıç fiyaskoydu ama sonu mükemmeldi... Genede Yazarımızın Emeğine sağlık