4/10
·424 syf.··
Beğendi
·
2019 2. kitabı
Kitabı ilk okumaya başladığımda "Deniz " ve "Nehir" karakterinin ilk başta kaza geçirdiği denizin öldüğünü okuyunca kitap sanki başlamadan bitmiş gibiydi Denizin ölümüne kadar kitap çok sıkıcıydı.. Ve aralarda iyi şeyler anlatıp aralarda Deniz ve Nehirin hastanedeki hali anlatılmış hoş olmamış açıkçası. Organ nakli konusuna değinmesi kitabı biraz daha güzelleştirmiş mutlu sonla bitmesine de sevindim ayrıca kısaca başlangıç fiyaskoydu ama sonu mükemmeldi... Genede Yazarımızın Emeğine sağlık
En Son Yürekler ÖlürCanan Tan · Altın Kitaplar · 201223,7bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.