·167 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Kasım 2019 15:42 Kolay okunan akıcı bir kitap. Barış Bıçakçının okuduğum ilk kitabı. Başka kitaplarını da okumak istiyorum, bu tecrübeden sonra.
Bence anlatan kendi hislerini yanlış değerlendirmiş.
Orta yaşlı kız babaları kendilerinden çok şey bulacaklar.
Kadınlar begenmeyeceklerdir, anlatılan hisleri anlamakta güçlük çekeceklerini düşünüyorum.