İçimdeki müzik okurken her tür duyguyu hissettiren türden bir kitap. Kitap 11 yaşındaki Melody ağzından anlatılıyor. Yazarın dili ve bölümler çok akıcıydı. Yazar Melody’nin hissettiği ve düşündüğü her şeyi çok güzel yansıtmıştı. Okuması çok zevkliydi. İçimdeki Müziği ben çok sevdim. Aralık ayında da yazarın diğer kitabı Karışığı okumayı düşünüyorum.