Puan vermedi·173 syf.··
2019 53. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 02 Aralık 2019 20:17
Bu kitabı tanımlamak için kullanabileceğim tek kelime “Garip” sanırım. Çok “garip” duygularla okudum. Kısa bölümlerden oluşuyor, ilk başta birbirinden bağımsız birer öyküler gibi geliyor ama değil, aynı karakterleri okumaya devam ediyoruz. Yazar normalde oyun yazarıymış, kitaba başladığımda tahmin etmiştim biraz araştırınca emin oldum. Nasıl anladın Simay?, derseniz de demeyin anladım işte dilinden üslubundan. Kitabı önermekle önermemek arasında bir yerdeyim.
KabukZeynep Kaçar · Sel Yayıncılık · 20181,651 okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.