Puan vermedi·173 syf.····Okunma: 02 Aralık 2019 20:17 Bu kitabı tanımlamak için kullanabileceğim tek kelime “Garip” sanırım. Çok “garip” duygularla okudum. Kısa bölümlerden oluşuyor, ilk başta birbirinden bağımsız birer öyküler gibi geliyor ama değil, aynı karakterleri okumaya devam ediyoruz.
Yazar normalde oyun yazarıymış, kitaba başladığımda tahmin etmiştim biraz araştırınca emin oldum. Nasıl anladın Simay?, derseniz de demeyin anladım işte dilinden üslubundan.
Kitabı önermekle önermemek arasında bir yerdeyim.