Puan vermedi·84 syf.····Okunma: 01 Aralık 2019 01:02 Anasayfasını kitabın alıntılarıyla meşgul ettiğim canım insanlardan özür dileyerek bu incelemeyi yapıyorum.İnceleme de denemez hayatımda çok az kitapta hissettiğim boşluk hissini yaşattı bu kitap bana.Altını çizmeye ne kadar doyamadıysam o kadar zamanımı boşa harcamışım hissiyle dolu fakat her cümlesi şiirsi...Her moderato cantabile deyişteki o ahengin kitap boyunca da aynı şekilde devam etmesi: 'temposu orta karar ve ezgili'. Şimdi ben bu kitabı neden okudum.Beni neden ortada bıraktın canım yazar.Anlatmak istediğin neydi?