8/10
·382 syf.··
Beğendi
·
2015 59. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2015 13:39
Öyle uzun inceleme yazısı yazmayı beceremem ben. Kısaca yazıcam. Oldukça sürükleyici bir kitap.Dili ağır değil.Akıcılık konusunda gayet yeterli. Giriş,Gelişme ve sonuç romandan çok bir film senaryosu gibi. Okuduğum ilk Stephen King romanıydı ve isminin hakkını kesinlikle veriyor...
MedyumStephen King · Altın Kitaplar · 20217,7bin okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.