Hayatta kendinizi sürekli bir kamera ile izlesenizde duygularını anlatan bir alet olsa da bu kadar sizi anlatacak bir kitap yoktur.
Yazar her şeyin bir sonu , ölümün saçmalığı ve kendi içindeki mücadele gibi vb konuları ele almıştır.
En önemlisi okuduğunuzda kendini hissediğinizde ki o duygudur.İçinde anlattığı kişilerin çoğunu günümüzde rahatca görebileceğimiz bir kitap, baş yapıttır.
Ve o muazzam şiir anlayışı ile düşüncelerini pekiştirmesi en sevdiğim kısımları oldu.
Kendinizi aramak için uzaklara gitmeyin onu içinde bulucaksınız .