8/10
·192 syf.··
Beğendi
·
2019 70. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 03 Aralık 2019 14:53
Feyyaz Yiğit'in okuduğum ilk kitabıydı. Ben beklentilerimin fazlasını buldum. Dili eğlenceli, çabuk okunan bir kitaptı. Yer yer sesli güldüm, çok güldüğüm yerleri arada dönüp dönüp tekrar okudum. Yer yer olay örüntüsüyle ilgisiz hatta tamamen manasız olduğu için güldüren bölümler oldu. Nitekim çok eğlendim, yeri geldi eğlendim, fakat ne çok eğlendim ya dediğim bir kitap oldu. Derinlikli birşey yok aslına bakarsanız içinde ama bitmeseydi dedirtti kitap. Yalnız tarihlerle ilgili ciddi sıkıntılar var, sonlara doğru sürekli yaş hesapladım, sürekli kafam karıştı çünkü 21 yaşında olması gereken tarihte liseye gidiyor falan o detay özenli gelmedi tat kaçırdı biraz.
AptalFeyyaz Yiğit · Okuyan Us Yayınları · 2013709 okunma
·
485 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.