·336 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Temmuz 2013 00:00 Kapağını beğenerek almıştım ve aldığıma pişman olmadım. Kafa dağıtmak,hayallere dalmak için güzel bir kitap. Aşkın yanında gizem çözmekte girince işin içine daha da güzel oluyor. Bu kitabı okuduktan sonra yazarın diğer kitaplarını da okumaya karar verdim. Çoğunu okudum ve okumaya da devam ediyorum. Yazarın akıcı üslubu kitabı hemen bitirmenizi sağlıyor. Ne okusam diye düşünenlere tavsiye ederim :)