Tarifsiz..Yazarla ilk defa bu kitapla tanıştım,iyi ki de tanışmışım. Arkadaşımın hediyesi olarak elime geçen ve sanırım hayatımda ilk defa bu kadar kısa sürede okuduğum bir kitaptı.Altını çizmediğim iki üç cümle kalmıştır sanıyorum. Muhteşemdi,gerçekten muhteşem..