·324 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Aralık 2019 08:45 Yazarın kalemiyle çok daha önce tanışmalıydım diye düşündüren bir kitap oldu. Gereksiz hiçbir cümleye yer yok, hiçbir gereksiz diyalog kurulmamış. Sırf uzatılsın ya da ilgi çeksin diye süslü cümlelere yer verilmemiş. Sade ve akıcı bir üslubu var. İlk kez tanışanlar için kalemi biraz ağır gelebilir. Ama yazarın diline alıştıkça çok daha zevk alınacağından eminim.