Bu kitabı kaç kere okudum bilmiyorum, filmini kaç kere izledim. Ama her seferinde göz yaşlarımı tutamadım bu dostluk bu şefkat bu sadakat göz yaşartıcı. Hiç adil değil. Hayatımda kitaptaki iki karekterin; lennie ve george çok büyük bir yeri var. Gerçekmişler gibi ama insanlarda olmayan bütün özellikler onlarda...