·240 syf.····Okunma: 08 Aralık 2019 13:27 Çok değişik bir hikayeyle karşı karşıya kaldım. Kafamda bir sürü soru var. Düşündürücü bir roman. Etkisinden nasıl çıkacağım bilmiyorum...
Sadece konunun üzerinde çok uzun uzadıya durulması beni biraz sıktı.
Dili güzel ve akıcıydı. Kitap çabucak bitiyor fakat etkisi uzun bir süre kalır gibi.
Bence güzel bir toplum eleştirisi var bu kitapta.