Daha dünyaya gelmeden bile dominant(baskın) genlerin sözü geçer.Öyle ya hayat hep sesi çıkanın baskın ve güçlü olanın yanındadır.Kitap çekinik olarak dünyaya gelmiş Kafka'nın hayatını anlatıyor.Sorgulayıcı bir çocuk ve kendinden fazlasıyla emin bir babanın aynı çatı altında yaşamaya çalışmasını anlatıyor.Babanın her sözü doğrudur ,sorgulanmaz, empati kurulmaz. Çocuk hep hataya düşer, babasının fikirlerini eleştirmez ve bir çok şeyi sorgulayamaz.Kitapta fiziksel bir şiddet görmüyoruz ancak insanı deli edebilecek dercede ruhsal şiddeti okuyoruz.Kitapta hem ağlayıp hem çok sinirleniyoruz.(Yani en azından ben öyle hissettim).Keyifli okumalar.