Okurken iliklerimde acıyi hissettiğim gecmise dondunce hayal kirıkliklari yasadigim. Aşki ogrendigim kitap. Soylenilecek kelime yok. Birinci kitabi okuduktan sonra ikinciye basladigim icin bile kutlama yaptim diyebilirim. Cok ozel SİYAH KUĞU okudukca bikmayacagim bir kitap..