1/10
·%64 (134/208 syf.)·
Normal şartlar da bir kitaba başladıysam illaki o kitabı bitiririm. Ama bu kitap sinir bozucu derece de kötü. Hayatımda ilk defa bir kitabı elime alıp alıp bıraktığım ilk kitap! Okumaya ne kadar zorlasamda kendimi olmadı. Tamamen hayal kırıklığı..
Pembe Fili DüşünmeZeynep Selvili · İnkılap Kitabevi · 202411,6bin okunma
·
4 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.