10/10
·134 syf.··
Beğendi
·
2019 19. kitabı
Bu kitabı çok fazla okunuyor diye okudum. Yani beklediğim gibi değildi. Kötü demedim güzeldi ama ailesinin bunu savunacağını düşünmüştüm. Kitabın sonu beklediğim gibi değildi. Çok değişik bitti.
DönüşümFranz Kafka · İnsan Kitap · 2017268,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.