·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Aralık 2019 23:40 Okurken kendi yaşadığınız koşulları, kendi tarihinizi, toplumunuzu sorgulatacak.. Belki Stalin ve Hitler belirgin ve aşırılıkları ile ön plana çıkmış ve yazıldığı zamanın diktatörleri oldukları için en çok onlarla ilişkilendirilmiş ama bugün okurken sizi bazı şeyleri sorgulamaya itiyor.. Bir solukta okunuyor fakat beraberinde çok fazla farkındalığı getiriyor...