Gerçekten çok güzel pamuk şeker tadında bir aşk hikayesiydi insanı kendine hapseden sonu okadar heyecanlı bittiki 2. kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.Zaman zaman güldüren zaman zaman duygulandıran öyle güzel bir kitaptıki baş karakterini de ayrı bir Sevdim.