Sonunda katilin kim olduğunu tahmin etsem de çok sürekleyici ve etkileyici bir kitap olduğunu düşünüyorum.Devamı gelecek büyük ihtimal.Kitabın adı “Saklambaç” olsa daha uygun olurdu bence.
Göz KoleksiyoncusuSebastian Fitzek · Pegasus Yayıncılık · 2018773 okunma