·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Şubat 2018 18:20 Mutlaka okuyun...
Harika diyebileceğim bir kitap. İlginç kısmı katilin insan olmaması bundan rahatsız olursanız okumayın ama bana göre bir problem yoktu. Ben baya hevesle ve her saniyesini merak ederek okudum. Ana karaktere -John Wayne- aşık oldum! Okuduğum ilk polisiye olabilir ama harika. Öneririm...