📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sanırım kitabı platformda okuyan ilk kişiyim. Sondaki 3-4 bölümü sıkıldığım için atlaya atlaya, tarifleri inceleye inceleye okudum. Bunun en büyük sebebi ise haklı olan ön yargılarımdı. Gordon Ramsay’in “Rota Dışı” adında Porto Riko’ya hatta ve hatta mutfağı bile olmayan İngiltere’ye bölüm ayırıp Türk Mutfağı’na yer ayırmaması aşırı sinir bozucu. Kıçı kırık Amerikan mutfağının bile 3-4 bölümü vardı. Belgeselini izlemedim ama okuma olarak çok içine çekmedi. Türkler ananınızı belledi diye mutfağını ısrarla kabul etmiyorsunuz değil mi ırkçı o.çocukları?
Ben çok beğenemedim. Yazarın dili, kelimeleri kullanması gayet iyi çok güzel ama konu beni pek içine çekemedi. İsmet ile olayları biraz olduya bittiye gelmiş gibiydi. Kısım kısım zevk aldım ama sıkıldığım anlarda oldu.