1/10
·416 syf.··
2018 2. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 25 Şubat 2018 17:32
Kesinlikle değmez. Almayın. İğrenç bir kitap. Hiç sevmedim. Beklentilerimi karşılamadı. Çok büyük hevesle almıştım. Fakat hayal kırıklığına uğrattı. Yazarın ne demek istediğini anlayamıyorsunuz, dili berbat. Kurgu da kötü. Hiç beğenmedim. Zaman ve para kaybı.
SaraiJ. A. Redmerski · Ephesus Yayınları · 20164,111 okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.