·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Temmuz 2016 18:28 Kitap son derece harika. Etkisinden asla çıkamadığım bir kitaptır kendileri. Yazarın aralara eklediği resimlerle romanı renklendirmesi ayrı bir güzel. Sürükleyici bir konu ve güzel bir anlatım var. 1 puanı sadece birkaç yıl önce okuduğum ve belki o zaman hatalar fark ettiğim, ettiysem bile unuttuğum için kırdım. Yani bir hata vardır belki gibisinden. Kesinlikle okuyun. Seri mükemmel. Ben 4. Kitabı alamadım. 3. Kitabı bitirdiğimde yazar başka kitap çıkarmayacağını söylemişti ve bende yıkıldım. Çunku cok sevmistim. Fakat sonradan çıkarmış. Seriyi tekrar okumayı düşünüyorum ve yeni kitabı almayı, inşallah. Sürükleyici bir roman, mutlaka okuyun. Pişman olmayacaksınız