Puan vermedi·%45 (152/336 syf.)· Keşke nokta, virgül hariç noktalama işareti kullansaydın be adam. Mükemmel bir konu olmasına rağmen kitap beni çok yordu, yarısında bıraktım. Kahramanların isimleri de yoktu. Kitap dediğin dinlendirir fakat bu kitap yoruyor.