Çok sevdiğim bir kitap. İlk 100 sayfaya kadar biraz anlatmayla geçtiği için yer yer sıkıyordu ama sonrada bir açıyor pir açıyor. Serinin ilk kitabı ve en beğendiğim kitaptır. Kesinlikle tavsiye ederim. Emekli dedektif Gurney 'in harika çözümlemesi sayesinde olaylara olan bakış açımız gelişiyor.