Çay da mı İçmeyek" okudum bitirdim, ama bitmedi , çünkü durup durup zaman yaratıp sehpanın üzerinde sürekli gözümün önünde olan kitaplarım arasında halâ okuyorum .
Kaliteli mizah okumanın keyfini yaşadım ,yaşıyorum elime her aldığımda gülebiliyorum ve her defasında sizi güldüren ,düşündüren eser kaliteli ve kalıcı eserler arasındadır.
Karakterler içimizden sıradan insanlar. Zarife Teyze,Fıstıkçı Şahap,Çetin Abi...
Hayatın içinde akıp giderken Hikmet Kızıl bize " Çay da mı İçmeyek " diyerek nefes aldırıyor. Öykülerde kendimize veya yaşadıklarımıza veya yakınlarımıza rastlamamız ayrı bir özelliği. Yazar sizinle konuşuyor .İstanbul'da gezdik bu keyifli eserle .Parkta ,vapurda,tramvayda ve hep kahkahayla gülerek...
Hayat her zaman gülmüyor ama biz ona gülerek bakabiliriz. Yeni eserlerini okumak için sabırsızlanıyorum.