-portuga!
-hmm?
-hep senin yanında olmak isterdim biliyor musun?
-neden?
-çünkü dünyanın en iyi insanısın. senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve "gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum."
Ahh zeze... Çocuklar acı çekmesin...
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2022275,5bin okunma