Kitap hakkında görüşüm
7/10
·92 syf.··
Beğendi
·
2019 2. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 01 Aralık 2019 20:35
Kitap aç gözlülüğün ne kadar kötü bir şey olduğunu insana bariz bir şekilde gösteriyor. Herkesin okuması gereken, okullarda dahi okutulması gereken, insanlığı insana öğreten kitaplardan birisidir bu. Sadece kitap demek yetmez! Kendisi bir şaherser !
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy · İndigo Kitap · 2017234,5bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.