Kitap garip bir adamın kişiliğini anlatıyor. Adam yanlış şeyler görüyor ve görüşlerini yansıtıyor. Görüşlerinin komik olmasa kitaba da ayrı bir hava katıyor. Ben beğendim tavsiye ediyorum herkes okusun.
Kitap aç gözlülüğün ne kadar kötü bir şey olduğunu insana bariz bir şekilde gösteriyor. Herkesin okuması gereken, okullarda dahi okutulması gereken, insanlığı insana öğreten kitaplardan birisidir bu. Sadece kitap demek yetmez! Kendisi bir şaherser !
Kitap okuduğum en iyi tarih kitabı! Kitapta tarihi olayların hakkında bilgiler öğreniceksiniz ve çok ilginç şeyler bunlar.
Ben genel olarak kitabın muhteşem olduğunu düşünüyorum. Sizinde öyle düşüneceğinizi umarak tavsiye ediyorum.