5/10
·264 syf.··
2019 35. kitabı
·
86 günde okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2019 00:09
İçerisinde 7 tane hikayesinin bulunduğu ve her birinin kendilerince sürekleyici olmasına rağmen, hikaye insanı olmadığım için elimde uzun bir süre kalan kitaptır kendisi. Her 7 hikaye kendine has güzel olsada bana göre en güzelleri “zıt ikizler” ve “karmaşık duygular” olan hikayelerdi. Ne kadar en beğendiklerim olsalarda diğer hikayelerde olduğu gibi sonu tahmin edilebilecek şekildeydi. O yüzden elimde biraz daha uzun durdu ama insan psikolojisi açısından bir tık daha geliştim.
Karmaşık DuygularStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202113,1bin okunma
·
17 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.