·264 syf.····Okunma: 20 Aralık 2019 00:09 İçerisinde 7 tane hikayesinin bulunduğu ve her birinin kendilerince sürekleyici olmasına rağmen, hikaye insanı olmadığım için elimde uzun bir süre kalan kitaptır kendisi.
Her 7 hikaye kendine has güzel olsada bana göre en güzelleri “zıt ikizler” ve “karmaşık duygular” olan hikayelerdi.
Ne kadar en beğendiklerim olsalarda diğer hikayelerde olduğu gibi sonu tahmin edilebilecek şekildeydi.
O yüzden elimde biraz daha uzun durdu ama insan psikolojisi açısından bir tık daha geliştim.