·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Aralık 2019 18:35 Kitaba genel olarak bakacak olursak başarılı olduğunu söyleyebilirim. İsmine bakarak içerisinde daha karışık olaylar barındıracağını düşünmüştüm ama öyle olmadı. Bir grup arkadaş var bir olay oluyor ve bunun sonucunda da kitap bitiyor. Bu kadar kısa özet olmaz belki ama dahasında da kitabı tamamen anlatmış olurum :))). Akıcılığı çok güzel, vaktiniz varsa bir gün içerisinde okuyup bitirebilirsiniz. Direk sizi içerisine alıyor ve bir sayfa daha bir sayfa daha derken kitap bitmiş olucaktır. Finaline gelirsek okurken tahmin ettiğim son çıkmadı şaşırttı beni ama çok farklı bir sonuçta değildi. Kısacası arada ve kafa yormadan okumak isteyeceğiniz kirap türündendi. Okumanızı tavsiye edebilirim ama ‘ Muhteşemmm’ den ziyade ‘okuması keyifli’ bir kitaptı.