·536 syf.····Okunma: 09 Aralık 2019 11:24 Bazen oluyor öyle kitaplar okuyorum ki, yazar ya bu olayı yaşamıştır yada yaşanmış bir şeyi anlatmıştır diyorum. O kadar gerçekçi yazılmış ki kurgu olamaz bu kadarı diyorum. İşte Nar ağacı da tam öyle dediğim kitaplardan. Muhteşem bir hikaye, muhteşem karakterler, muhteşem detaylar .. Her olayını anbean yaşayacaksınız garanti veriyorum .
Setterhan... Zehra ... Azam... İsmail ... İyiki bu hikayeyle var olmuşsunuz ...