Puan vermedi·382 syf.··
2020 1. kitabı
·
17 günde okudu
·
Okunma: 14 Ocak 2020 19:01
Açıkçası bir inceleme yapmak aklımda yoktu ama son anda bazı düşüncelerimi sizinle paylaşmak istedim. Bu ülkede her türlü kitap satışı var bu bir gerçek herkes kendi zevkine göre bir şey seçiyor beğeniyor alıyor kimisi de hiç almıyor. Şu da bir gerçek ki watpadd ve genç kurgu aşk kitaplarına karşı ben de dahil olmak üzere aşırı bir tepkiye sahibiz. Sürekli bu konuda düşündüm açıkçası ve şunu fark ettim: Ben her türü çok sevebiliyorum. Farklı tür arayışları için de can atabiliyorum. Ama bu aşk kitapları konusunda bazı insanların kesin çizgileri var. Hayır neden? Tamam bir insan sürekli aynı tür okuyorsa onda da sıkıntı vardır. Zaten ben asla bi Sarah Jio'yu ya da Kahraman Tazeoğlu'nu Oğuz Atay'dan ya da Dostoyevski'den üstte tutmam. Ama şu var ki o esnada zamanı kaliteli geçirmeme güzel duygular yaşamama sebepse okurum da. Çünkü sürekli klasik ve şiir okuyunca belli süreden sonra ben de bunalıyorum ve onları özlemek için ruhumu dinlendirecek aşk kitapları ya da alakasız fantastik kurgu okuyorum böyle vampirli dampirli. :) Aşk kitapları okuyanları aşağılamıyorsun belki ama kötü de bakma yani. Sektörde hata biraz da böyle kitaplar gençlerin ilgisini çekiyor cicili bicili. Kitap okumayı bile zevksiz bir ticari kaynak haline getirdiler buna katılıyorum. Z kuşağında yaşadığımızı inkar etmeyelim biraz da. Gençler arada bunlardan çerez niyetine atıştırsın. Tek günlük kitaplar zaten. Okulum neticesiyle fazla vakit bulamasam da haliyle 12 ye giden biri olarak sınava hazırlansam da bulduğum vakitleri ve özellikle psikolojimin iyi olduğu vakitleri sessiz bir ortam bulup kitap okumakla geçiriyorum. Kitapla ilgili duygu düşüncelerime gelirsek: Zamanı daha verimli geçirmenizi saglayacak bir kitap diyemem çünkü verim için bilgi gereklidir ama daha keyifli geçirmenizi sağlayacak türden bir kitap. Bazen ruh dünyanız sıkılır bunalır ve renkli bir şeyler yeni heyecanlar arıyorsa okuyabileceğiniz harika bi kitap. Sıcak samimi bir kitap. Kitaptaki en beğendiğim özellik ise sündürmeden hızlı hızlı olayları anlatıp geçmesi. Lastik tadı vermedi fakat bazen çok hızlı gitmesi de anlamamaya sebep oluyor. Kitapta çok beğendiğim damarıma basan diyaloglar da var. Karakterler çok iyi aktarılmış. Kendinize iyi bakın .
İlişkiler
Aşka KomşuJodi Thomas · Yakamoz Yayınevi · 2016158 okunma
··
84 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.