·80 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Aralık 2019 21:19 · Psikolojik ve güzel tasvirlerle anlatılan öykü .
Başlarda sıkıcı olduğu sanılabilir,aksine çok akıcı ve sonunu merak ettiren bir öykü .
Davranışlarımızın her zaman rasyonel ve tutarlı olmadığını anlatmaya çalışıyor Zweig.
Zira kadının , dikkatini çeken ve hiç tanımadığı genç erkeğe yardım etmek istemesi , onu hayatta tutmak için, her türlü çabayı göstermesi ve kendini bile sunması etik olarak tartışmaya açık bir konu. Su götürmez bir gerçek var ki Zweig’in anlatımı ve betimlemesi oldukça etkileyici..