Puan vermedi·385 syf.····Okunma: 23 Aralık 2019 00:15 Aslında kitabın son 10 sayfasına kadarki bölüme uzun zaman önce gelmiştim. Ancak kafamda kurduğum ve beklediğim reaksiyonu alamadığım için Gustave Flaubert'e küsercesine bir süre açmadım kitabın kapağını. Genel anlamda elbette güzel bir kitap. Ama sonundaki yaşanan olayların duygusu bana tam olarak geçmedi. Sanki zaman sıkıntısı varmış da hızlıca yazmış gibi bir son olmuş. Kitabın adını da aldığı Madam Bovary'ye değil de kitaptaki başka bir karaktere takılmış gibi Flaubert. Hadi adını da söyleyeceğim, dayanamadım. Eczacıyı neden bu kadar ön plana koydun kitabı bitirirken diye sormuştur başka okurlar da benim gibi galiba. Yazar yerine ben olsam diyip de romanın olay örgüsüne karışmak istedim yaklaşık son 30 sayfada. Sanki Madam Bovary 2 diye yeni kitap yazacakmış da ondan bazı detaylara girmemiş gibi yazmış. Bu kadar yermemin sebebi kitabı genel anlamda beğenip sonunu beğenmemiş olmam diyerek incelememi bitireyim artık.