İlk başlarda sıkıldığım ama ilerledikçe insan doğasına, gelişimine ve evrimsel süreçteki devinimine farklı bir açıdan bakmama neden olan etkileyici bir kitaptı. İnsanın özünün doğa olduğunu ve ona bağlı olarak yaşanırsa DNA mızın yaşlanmasını durdurabileceğimizi anlatan biraz felsefik biraz mistik bir kitap.