Yani romanvari sıkıcı bir kitap daha. Yazar kendini kötülüyor sadece ve okuyucuya karşı dürüst davranmaya çalışmış. Başı güzeldi ama sonradan b*ka sardı. Burada analiz kasmicam zaten analiz etmek için 2-3 kez okumak lazım. Büyük beklentiniz olmasın. Bazı güzel tespitleri falan var ve kafasından geçen her şeyi aktarmaya çalışmış düzgün bir şekilde bu kadar.