Abartılmış bir balon.
6/10
·158 syf.··
2019 2. kitabı
Yani romanvari sıkıcı bir kitap daha. Yazar kendini kötülüyor sadece ve okuyucuya karşı dürüst davranmaya çalışmış. Başı güzeldi ama sonradan b*ka sardı. Burada analiz kasmicam zaten analiz etmek için 2-3 kez okumak lazım. Büyük beklentiniz olmasın. Bazı güzel tespitleri falan var ve kafasından geçen her şeyi aktarmaya çalışmış düzgün bir şekilde bu kadar.
Yeraltından NotlarFyodor Dostoyevski · Can Yayınları · 2025159,7bin okunma
·
3 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O zaman sen kendi değerlendirmene böyle yazarsınız zaten değerlendirmenizin nesnel olduğu o kadar bariz ki kitaba odaklanmak yeirne övmeye odaklanmışsınız ama size de hak veriyorum. Vasat halk vasat bir sanat zevkine sahip olduğu için yadırgamıyorum. Ayrıca dostoyevskinin bazı eserlerini çok sever methederim ama bu öyküsünü sevmedim ve istediğim zaman istediğim şeyi derim. Fikir benim, beğen ya da beğenme burası da benim profilim benim cumhuriyetim o yüzden sen bana saygı duymak zorundasın. Kendi iç çatışmasını akıcı bir dil mi? Okurken patlayacaktım... Zaten siz de demişsiniz sizin için. Ben siz değilim. Profilimi de daha fazla kirletmeyin lütfen narin parmaklarımı yormak istemiyorum.
ulan sen de hiçbir şeyi beğenmiyorsun.
Deli mi ne...
her şeyi abartmakta üstünüze yok ya