Ben Anteplilerin gözlerinden nasıl öpmem ki. Onlar yalnız Antep'i değil Türkiye'yi de kurtardılar. M.Kemal ATATÜRK Gaziantep'in kurtuluşunun 98.yılı oldu. Şehitlerimizi rahmetle anıyorum. Unutmadık, unutturmayacağız(!) #AdımızANTEPSoyadımızTÜRKİYE #25Aralık1921 #Gaziantep
··
12 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.