·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Aralık 2019 00:35 Distopya&Bilimkurgu türünde bir kitap. Zaman zaman bana Black Mirror dizisini hatırlattı. İnanılmaz bir dünya yaratılmış kitapta. Şuan böyle bir dünya da değiliz ancak temelleri de atılmıyor değil. Teknoloji ve internetin dünyamızı kapladığı şu zamanda ilerde bu hale gelir miyiz dedirten ürkütücü bir dünya yaratılmış. Öyle ki kendi kendine alabildiğin bir karar yok gibi her yerde internet aracılığı ile takip edilir haldesin kulak içine kadar çip var. Evet şuan bunlar yaşanmasa da baktığımız zaman her yerde kameralar sosyal medya hayatımızın merkezinde , google da arattığım hatta aratmadan aramızda konuştuğumuz bir ürünün telefonumuzda bilgisayarımızda reklamının görülmesi tesadüf mü sizce? Aslında zaten izleniyoruz da farkında değiliz. O yüzden çokta olmayacak bir dünya değil.... Keyifli okumalar herkese....