10/10
·196 syf.··
2019 50. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 25 Aralık 2019 15:44
Alırken çok düşündüm, acaba övüldüğü kadar güzel midir? tutulduğu kadar olabilir mi diye aklımda çok soru işareti vardı. Şermin Yaşar’la bu kitap ile tanıştım. Adına çok aşina olduğum ama kalemine yabancı olduğum bir yazardı. Ama neden bu kadar geç kaldım diye de sordum kendi kendime. Kitabın içindeki öykülere tam anlamıyla bayıldım. Uzun zamandır hiç bu kadar eğlenceli bir kitap okumamıştım. Hem kafam dinlendi hemde çok güzel vakit geçirdim. Tanıştığıma çok ama çok mutlu oldum Şermin Yaşar :)
1000Kitap
Gelirken Ekmek AlŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 20259,8bin okunma
·
23 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.